8 mars 2011

Hemma hos


Idag kikar vi in hos Sheryl Crowe i Hollywood Hills. Faktiskt väldigt fint måste jag säga. Det känns personligt på ett sätt som jag kan tycka är ovanligt i "kändishem" så jag blev glatt överraskad.

Idag har vi stylat en lägenhet åt en kille, för eget bruk så att säga. Han hade typiska ungkarlsmöbler i en typisk ungkarlslya. Nu ska allt det gamla säljas på blocket och nya möbler har tagit plats i hans bostad, hoppas han blir nöjd! Tjejen jag jobbar med bor en bit utanför stan så jag har tagit på mig att ordna med den så kallade "blomrundan". Det är när vi åker runt till de lägenheter som har visning under kommande helg och ordnar färska blommor och ser så allt ser bra ut. Det kommer jag att fixa på fredag så onsdag och torsdag jobbar jag hemifrån och då bör jag lyckas få till några inlägg här på bloggen va..?

Nu är det dags för styrelsemöte (igen!), hoppas det går undan för jag vill äta min semla från Tössebageriet!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej,
hittade nyss din blogg :) trevligt att läsa om ditt jobb och se på de vackra bilder du postar. Blev alldeles kär i den första bilden med de stora svarta fönstren och cykeln på väggen.
Lotta