8 juni 2011

återanvändning

klicka på bilderna för att komma till respektive projekt


Vet inte om jag tipsat om denna site tidigare men det tåls att göras igen. Kikar man runt lite då och då så kan man hitta små inspirationskällor som kan få det att börja klia i DIY-fingrarna... Vissa projekt är större än andra och lämpar sig kanske bättre som ögongodis, men en liten varning bör kanske utföras!

Pjuh, nu var jag på väg att få det att låta som att jag var helt utmattad, att jag inte haft en lugn stund. Men det hade varit lögn. Lite trött kanske jag är men det är nog mest bara för att jag var uppe vid 6 i morse. Annars har jag haft en skön eftermiddag och kväll. Efter jobb var jag hemma vid 16, hjälpte till en sväng i tvättstugan, slumrade lite på balkongen i solen, gick och handlade lite mat, middag på balkongen där jag avnjöt världens godaste nudelsallad som min karl gjort, och här är jag kvar. Glaset med rosé är påfyllt och jag ägnar lilla bloggen några minuter.

Inga kommentarer: