21 jan. 2011

Matplats

Bild 1+3; RUM, bild 2; Livingetc, bild 4; Agent Bauer

Vid 14-tiden idag ska jag titta på lägenheten som jobbuppdraget gäller, vet inte ännu hur det blir men titta kan man ju alltid göra! Ett av rummen som jag ev. ska styla är en matplats, kikade därför runt för lite inspiration. Hade ett annat ärende inne i stan nu på förmiddagen så jag har bänkat mig på ett café på Rörstrandsgatan för att jobba lite. Ibland känns det lite lättare att jobba borta än hemma, bra att man kan variera sig lite.

Formex igår alltså, många fina montrar men nu när jag tänker på det är det ingen som jag direkt kommer att tänka på som den bästa. Får se om jag kanske tar mig dit igen under helgen. Som sällskap på Formex hade vi långväga gäster hemifrån Strömsund, jag tyckte det var passande att avsluta kvällen med ännu mer inredning så det blev middag på Grill. Mitt första besök där, riktigt fint! För er som inte känner till Grill så är det en av Melker Anderssons restauranger, inredningen består av olika avdelningar med olika teman, cirkus, bibliotek, lite lantligt osv. En av servitriserna kastade en kniv på mig (ok, kniven råkade hamna i mitt knä), passande nog satt vi i cirkustältet!

Inga kommentarer: