31 jan. 2011

Patchwork


Dessa mattor har man kunnat dreglat över ett bra tag nu, visst är de härliga?! Färgsättningarna är helt perfekta och de ser härligt slitna ut. De är ruskigt dyra dock så jag hoppas nästan lite på att det kommer ut billigare varianter på marknaden snart. Eller kanske någon erbjuder sig att sy om jag hittar materialet..?

Idag fick jag mail från en härlig människa som jag fått kontakt med under min jakt efter jobb. Hon har många års erfarenhet från branschen, heminredning i allmänhet och tyger i synnerhet är hennes specialitet. Att hon mailade just idag, efter fredagens besked och ca 3 månader efter att vi sist hördes, och frågade hur det gick för mig tar jag som ett tecken på att det här kommer att gå vägen.

Säsongens första semla har landat i magen. Känner jag mig själv rätt så kommer det nog att bli några till innan jag tröttnar. För säsongen alltså, inte ikväll... Är inget större fan av grädde, men de går ner ändå!

2 kommentarer:

dagliga smulor sa...

jättefina !

Pauline sa...

Dessa mattor har legat sparade på min önskelista i år nu!!
Så himla fina, en dag...