27 jan. 2011

Frukost!


Ok, jag erkänner. Detta är inte dagens frukost utan förra helgens, eller helgen innan? Ställa sig och baka scones tidig morgon mitt i veckan har jag nog aldrig gjort. Muffinsformarna använder jag mest för att jag tycker det är enkelt. Slöseri? Nej då, de återanvänds. Till er som gillar rött te kan jag rekommendera detta från Friggs, Röd Söder. Tror det är nytt, annars har jag helt missat det tidigare.

Jag sitter och skriver på det mail jag tänkt ha till grund för mitt utskick till mina kontakter i branschen. Jag kommer så klart att anpassa så det blir lite personligare beroende på vad personen sysslar med och vilken kontakt vi haft tidigare. Jag tror man tjänar mycket på att lägga lite extra tid på sådant och inte bara massutskicka. Ha en fin start på denna torsdag!

Inga kommentarer: