24 jan. 2011

Då var det gjort!


Nu är alla papper inlämnade och det är bara att vänta..! Eller nej, sitta och vänta kommer jag inte att göra, det är massor att göra. Papper ska vara redo att skickas in till skatteverket, a-kassan måste kollas upp, försäkringar, bankkonton, hemsidan måste börja filas på och jag tänkte ta en runda och meddela tidigare kontakter att jag snart finns tillgänglig! It has only just begun!

Nu ska vi pallra oss iväg till gymmet, gör kanske inte så många knop idag men bättre än inget antar jag.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Bra! Modigt, jag funderar själv på att dra igång en enskild firma för mitt fotograferande med alla papper känns läskigt o ovant.
Behöver du hjälp med sidan är min sambo upcoming inom webdesign och interaktionsdesign :)

Lycka till för bövelen!

Anna Nilsson sa...

Tack! Det som är bra är ju att man kan starta vid sidan om sitt vanliga jobb, så man får igång allt. Jag har en vän som är duktig på webfix men tack för erbjudandet, man vet ju aldrig när det kan behövas! Lycka till själv om du bestämmer dig för att köra!