25 jan. 2011

Spets


Tycker man spets kan vara lite småfint så är detta ett sött tips. Jag som var så förälskad i mitt duschdraperi med spetsmönster (det blev så himla fint sken med levande ljus när man badade) skulle absolut kunna tänka mig det testa det här.

Idag har jag varit ute och flängt mest hela dagen. Fick ett samtal från min handläggare på Arbetsförmedlingen, han ville att jag skulle komma förbi och gå igenom affärsplanen med honom innan han skickade det så på fredag ska jag dit. Han har inte nämnt något tidigare om att man ska ses och gå igenom men visst, visst, det är säkert ingen fara... Han var i alla fall helt inne på att vi skulle få iväg den så snart som möjligt så han skulle posta den på fredag efter mötet.

Löning idag, för de som jobbar, inte helt otippat så gick vi på Urban Deli och åt middag. Så nu ligger jag här, proppmätt och belåten, i soffan och ser på nya programmet om miljonärer som utforskar en lite annan livsstil än vad de är vana vid... Jag är tacksam för allt jag har.

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Att känna tacksmahet för det man har är en bra reflektion.

Ha det gott

Anna sa...

Bild nummer två tror jag du har snott från Underbara Clara :)